Hvordan gambling virksomheder promoverer dem selv

Det er forskelligt fra virksomhed til virksomhed, hvordan de promoverer sig selv. Mange benytter sig af reklamer i TV, men man kan f.eks. også finde kampagner hos betfair. Denne type kampagner tilbyder, som regel bonusser, når man opretter sig første gang, hvorved man kan øge sin gevinst uden selv at skulle punge store beløb ud.

Gambling virksomheder er underlagt en lang række lovgivninger, der gør at de ikke må reklamere på samme vis, som mange andre virksomheder. Gambling reklamer er promoveringaf gambling hos kasioner, lotterier, bookmakers eller andre organisationer, hvor man kan spille med penge. Da de er underlagt restriktioner i forhold til mulighederne, de har, sponsorerer de ofte events, sportshold og eller atleter.

Den mest anvendte metode, gambling virksomheder reklamerer er dog digitale reklamer og direkte kontakt med kunder. Digitale reklamer er utroligt populære på sociale medier, og er en god måde at skaffe nye kunder. Oftest vil reklamerne vise almindelige mennesker, som vinder store gevinster på blot få klik. Dette psykologiske trick får mange folk til at starte med at spille. Derudover anvendes direkte kundekontakt, hvor en person der allerede har været involveret i gambling, men er stoppet, målrettes direkte af virksomhederne.

Sponsorering af sportshold og events

Nogle virksomheder vælger at sponsorere store fodboldhold, som Betfair for eksempel har gjort. I 2016 blev Betfair sponsor af FC Barcelona, som de har lagt et substantielt beløb for at blive partnere med. Ligeså er virksomheden blevet sponsorer af Juventus. Ved at sponsorere disse kæmpe klubber bliver virksomhederne og deres brand eksponeret til millioner af mennesker på tværs af kloden, hvilket øger kendskabet og leder til flere brugere på deres gambling platform.

Virksomhederne sponsorerer også alle former for sports events lige fra hestevæddeløb til e-sport, og de er ofte blandt hovedsponsorerne for at få deres logo med overalt. Dette er alt sammen effektive måder, hvorpå virksomhederne kan opnå høj eksponering og nå ud til mange brugere.

Promovering i søgemaskiner

Udover de sociale medier og gennem events og sponsorering af sportshold, så promoverer mange gambling virksomheder deres services gennem søgemaskiner. Du vil, når du søger på for eksempel google efter odds, gambling eller lignende termer ofte opleve, at der i toppen og bunden af søgning fremgår en lang række reklamer. De vil ofte fremgå med tilbud og bonusser, som man kan nyde godt af, når man skal i gang med at spille online. Nogle gang kan du få store bonusser, gratis spins i online kasinoer eller en fordobling af det beløb, du sætter ind. Du vil dog opleve, at bonusserne skal gennemspilles et par gange, men på trods af dette kan du ofte tjene din investering plus mere ind forholdsvis hurtigt. Kom i gang nu.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *